2013. december 4., szerda

Breaking News: Habony Árpád új frizurát csináltatott

régi dizájn
forrás: 444.hu
Habony Árpád új frizurát csináltatott

Orbán Viktor népszerű tanácsadója sajtótájékoztató keretében számolt be a séróstílusváltás okairól. - Úgy vélem, hogy ideje váltani, amióta az a nyikhaj David Becham is másolja a stílusomat - fejtette ki Habony Árpád. - Véleményem szerint az afró stílus közelebb áll személyiségemhez, főként, ha némely nem európai adottságomra gondolok (nevet, kacsint). Mivel gyáva nemmagyar gizdák amúgy is Orbán Viktor Faszának neveznek a hátam mögött, úgy vélem, nem szerénytelenség bevallani, hogy, khm, nem mindennapi mérettel rendelkezem, ahogyan ezt sok hölgy is boldogan bizonyíthatja (megint nevet, a sajtó jelenlevő hölgytagjaira kaccsintgat). A velem született szerénység azonban arra késztet, hogy férfiasan bevalljam: farokméretben bizony leköröz engem a Kárpát-medence Géniusza, az Új Országalapító, vagyis a tudjátokki: az Államférfi, akivel éjt-nappallá téve a magyarság évezredes balsorsának megfordításán dolgozunk. Teszem hozzá: nem csekély sikerrel, habár a magyarság külső és belső ellenségei nem nyugszanak. Hábaszki, a múltkoriban, mikor erősen siettem a Nemzet Atyjához tanácsot adni magyarságmentés ügyében, hát nem megtámadott két bajnaista-gyurcsányista-emeszpés nyugdíjas? De nem hiába vagyok országos kendó bajnok: a túlerő ellenére sikerült a büdöskomcsi nagypofájú nyuggerpapát leütnöm, az ugyancsak komcsiávós feleségét meg úgy hasbarúgni, hogy megjött a menszesze (kacsint, nevet). Javító-nevelő célzattal a bevásárlószekerüket is megtapostam , úgyhogy megígérték, hogy többé nem foglalkoznak nemzetellenes tevékenységgel, valamint illendően futásnak erednek, ha meglátják a Lexusomat - tette hozzá végezetül a nem közszereplő Habony Árpád.

Habony Árpád
Habony Árpád régi séróval
(forrás: blikk)

Habony Árpád
Habony Árpád új frizurával 


5 megjegyzés:

Habony Árpád, kendóbajnok írta...

Ezért seggbekúrlak benneteket, kis köcsögök!

Névtelen írta...

bebarnult ráadásul?

Névtelen írta...

hülye kis zsidó faszok, azok vagytok

Csak annyit mondok magamról: kendó írta...

ez nem vicces, fiúk, máris uton a TEK hozzátok egy kis anális masszázsra

Z.T.E. írta...

VÁLOK!

Kérem a barátaimat, hogy ne gratuláljanak a házasságkötesemhez, mert ugyan tényleg hozzámentem Habony Árpádhoz, de már válunk. Sajnos rossz döntést hoztam (hoztunk), amikor igent mondtam, de ez kellett ahhoz, hogy végleg el tudjam engedni Őt.

Azt gondoltam bután, hogy a papír majd változtat a dolgokon, pedig semmit! Az esküvőt követően eltűntem egy hétre, így nem maradt kérdés, hogy együtt folytatjuk-e! A szép percek mellé annyi fájdalom szorult a három és fél évbe, megijedtem, hogy akkor most már biztosan így kell leélnem életem hátralevő részét.

Nagyon sokat köszönhetünk egymásnak, nagy szerelem volt, örök helye marad a szívemben! Ennyit szerettem volna tudatni a magánéletemről, kérem a sajtó munkatársait, ne keressenek ez ügyben, több mondanivalóm nincs! Habony Zsóka